30 November 2007

La multi ani, draga mea prietena!

The following is meant for a dear friend on her birthday.

Ce pot sa spun? Cuvintele au scapat. Esti prietena mea cea mai buna. Fara tine cred ca m-as simti pierduta. Din cauza ta, ma simt nevoita. Multumesc pentru memorii frumoase. Eu sper ca in aceasta zi minunata in care sarbatorim ziua ta de nastere ca vei avea tot ce iti doresti. Iti urez fericire deplina si o zi senina. Ma gandesc la tine in continuare si imi pare rau ca nu pot sa fiu chiar in prezenta ta.

Cel mai bun dar care ti-l pot da este cunostiinta mea in legatura cu evanghelia restaurata. Tot ce s-a intamplat, tot ceea ce am predat ca misionare este adevarata.

Te iubesc, draga mea sora.

1 comment:

Julia said...

Draga sora mea. Intotdeauna esti partul cel mai bun de a mea. Erai cu mine, stii--in inima mea. Ca mereu.